WANITA MELAYU DI SELURUH NEGARA 96 PERATUS MINTA DICERAIKAN KERANA MAHU BERKAHWIN DENGAN JANTAN BANGLADESH


(WANITA Malaysia sanggup tinggalkan suami serta anak-anak mereka  98 peratus minta diceraikan kerana tergila-gila lelaki Bangladesh) 


OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN (KUALA LUMPUR)
Thursday July 14/2016

MENGIKUT rekod di Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dan Jabatan Agamah Islam Petaling Jaya (JAIP)  khususnya di mahkamah Syariah menunjukkan angka paling tinggi di kedua-dua negeri ini  antara Selangor dan Petaling Jaya 96 peratus wanita Melayu Islam memohon  penceraian (fasyak)



Menurut sumber rasmi dari kedua-dua jabatan agama berkenaan punca dan factor mereka meminta cerai dengan suaimi mereka  orang tempatan kerana wanita-wanita lebih suka berkahwin dengan lelaki Bangladesh.

Jumlah lelaki  Bangladesh yang kini berada  di Negara ini seramai  1.5  juta separuh dari jumlah itu wanita-wanita telah menempah sebaik saja habis idah penceraian maka wanita-wanita Malaysia yang benar-benar meminati jejaka Bangladesh   mempunyai harapan yang cerah untuk berkahwin dengan lelaki Bangla.
  


Sekarang wanita-wanita Malaysia kurang mengambil perhatian terhadap lelaki tempatan sebaik sahaja warga Banglahdesh berhidjrah ke Malaysia maka lelaki  warga tempatan sudah tidak bebeberapa laku disebabkan oleh kebajiran lelaki Bangla yang telah menambat hati wanita-wanita  Malaysia.

Kalau lelaki tempatan sudah tiada lagi di hati perempuan-perempuan Malaysia ada baiknya kahwin wanita asing  wanita Thailand kah Wanita Indonesia kah dan wanita Pilipin (Visaya) .

Tergamak wanita-wanita Malaysia meminta cerai  gara-gara minat dengan lelaki Bangladesh  walaupun  mereka mempunyai anak yang ramai wanita-wanita Malaysia sanggup  tinggal  semua anak-anak mereka kerana ingin  melepaskan hawa nafsu dengan lelaki Bangla.

Di Sabah lain pula ceritanya menurut sumber-sumber yang boleh dipercayai  76 peratus ramai di kalangan anak-anak gadis bangsa Kadazan-Dusun-Murut dan Orang Sungai berkahwin dengan lelaki Pakistan di sebabkan para ibubapa mereka terlalu banyak berhutang dengan Pakistan yang sukar dilangsaikan lantas anak-anak perempuan mereka jadi sasaran.

Cuba anda pergi dan lihat sendiri antara Tambunan-Keningau-Kundasang-Ranau-Beluran-Kinabatangan dan Telupid pastinya ada bakal menemui bangsa Pakistan yang mengawani ramai anak-anak  gadis  tempatan.





No comments:

Post a Comment