KUNJUNG ,MESRA MP SANDAKAN KE IBU PEJABAT POLIS BINCANG ISU KESELAMATAN

OLEH: SHAIMON S JUMADI

KUNJUNGAN MESRA.....MP Sandakan bincang dengan Ketua Polis Daerah Sandakan soal keselamatan.

SANDAKAN:-  Antara isu-isu yang telah dibincangkan dengan Ketua Polis Daerah  Sandakan  Tuan  Zabdi Hj Mohd  Zain dalam kunjungan  Mesra Ahli Parlimen Sandakan Stephen Wong  ke Ibu Pejabat Polis hari ini ialah soal keselamatan dipertingkatkan  dan menjadual rondaan oleh pasukan Polis.

“Saya telah difaham kes-kes samun dan kes pecah rumah  adalah kerap berlaku di kawasan Sandakan dengan adanya rondaan yang berjadual maka sedikit sebanyak dapat membanteras gejala ataupun aktiviti jenayah dapat dikuranglan yang tidak secara  drastic” Jelas Wong.

Tujuan perjumpaan mesra yang disering diadakan ini akan dapat mencapai objektif  dan penyelesaikan rakyat di satu-satu kawasan inilah salah satu fungsi dan tanggungjawab sebagai Ahli Parlimen walaupun di pihak pembangkang namun tanggungjawab adalah sama untuk membantu pihak-pihak yang berwajib.

Dalam Kunjungan mesra itu  Wong Stephen Ahli Parlimen Sandakan ditemani Pegawai Khas Parlimen Sdr Amsi LiewMd Dayriz dan Sdr Jasman Japar S.U Pengelola PKR Sandakan telah



No comments:

Post a Comment