AU KAM WAH DILANTIK SEBAGAI BAPA ANGKAT SK ST MARY CONVENT SANDAKAN





0520 - Datuk Au menerima sijil pelantikan dari pihak sekolah



0546 Gambar bawah Datuk Au merasmikan program  KILOMETERWALK “HAVE FUN”

OLEH: SHAIMON S JUMADI

ELOPURA:-  Pihak Sekolah St Mary Convent Sandakan telah melantik Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Elopura Datuk Au Kam Wah sebagai Bapa Angkat sekolah berkenaan untuk merasmikan KILOMETERWALK “HAVE FUN” anjuran oleh Persatuan Ibubapa dan Guru (PIBG)  St  Mary Convent.

Sebagai bapa angkat sekolah berkenaan pada awal tahun ini Au berjanji akan sentiasa memberi bantuan  dan memberikan komitmen yang tinggi bilamana sekolah itu menghadapi sebarang masalah beliau akan sentiasa memberi perhatian kepada sekolah ini agar dalam ladasan yang  baik.

Disamping itu Au  turut mendorong para ibu dan bapa- supaya sentiasa memberi kerjasama kepada para guru-guru dalam pelajaran untuk menjamin keputusan yang cemerlang  anak-anak merekd.
-    
Dalam ucapan Au, beliau juga  mengumumkan sumbangan 2 unit projector kepada sekolah untuk tujuan pembelajaran.

Kemudian  Au telah melepaskan murid sekolah untuk program jalan berkilometer dalam kawasan sekolah tersebut.
-      


Dalam ucapan alu-aluan  Guru Besar sekolah berkenaan  merakamkan penghargaan YB Datuk Au dalam membantu untuk menggantikan sistem pembesar suara seperti mana yang telah dijanjikan oleh beliau pada awal tahun yang lalu ketika menghadiri program sambutan tahun baru cina.

Tetamu-tetamu khas pada hari tersebut juga terlibat Puan Chooi Yu Wen, selaku Guru Besar Sk. St. Mary Convent, Encik Kelvins Kong selaku Pengerusi PIBG, Encik Sudermaje Iscolto selaku Pengerusi Penganjur,  guru-guru SMC dan juga ibu bapa serta para murid-murid berkenaan.




No comments:

Post a Comment