BETULKAN PERANGAI AZLINA OTHMAN SAID JANGAN MACAM BETINA JANTAN

 BETINA MENJANTAN...Azlina Said macam singa kelaparan 

 
YANG kita mahukan pemimpin yang bisa dijadikan contoh agar anak bangsa kita terdidik secara berhemah dan baik budi pekerti dan kala berhujah penuh sopan dan tertib.

Pemimpn itu menjadi teladan dan kemudian menjadi ikutan anak-anak  muda kita, lalu anak muda yang bagaimana kita mahukan?

Apakah yang terpekik lolong dengan bahasa yang kasar kesat seperti singa ngaum atau fesyen rambutnya berdiri macam bulu landak dan sikapnya kelelakian?

Kita akan melihat anak bangsa kita yang perempuan menjadi betina MENJANTAN dan siapa saja yang harus disalahkan?

Bukan saja menjantan tiada TONTOLOU, mala kereta mewah tersusun segala mercedes di depan rumah seperti taukeh judi, dari mana saja wang didapatkan atau memang dia seorang peniaga lembu tinggal di kondo?
jantan jantan kala ketemu nafsu melayang-melayang
ISMAILY BUNGSU 
sabah

OLEH: KONTA KANTEE

MUNGKIN ada kebenarannya  apa yang diperkataan oleh penulis artikel ini saudara Ismaily Bungsu bila mana Betina Menjatan  bercakap di parlimen dengan suara lantang tidak bertempat spisis  macam lesbian.

Kita tahu orang yang dimaksudkan itu tiada lain tidak bukan Ahli Parlimen P.157 Pengerang Johor Datu Seri Azlina Othman Said memang berkelakuan ganjil daripada sifat-sifat seorang wanita sejati.

Dengan fesyen rambut ala Lesbian atau tomboy diakan  seorang wanita sepatutnya memasa persidangan dewan Negara kah atau sidang parlimen seharunya Azlina memakai pakaian ala wanita pakai baju kurung kah justeru itu kelihatan Azlina memang wanita sejati.

Sudahla sikap  macam jantan cakap terpekik terlolong macam orang telah hilang pedoman hidup begitu kah seorang pemimpin wanita mahu dijadikan idola atau ikut-ikutan pemimpin muda atau pelapis muda dimasa –masa akan datang kalau perangai tak senonoh.

Sebagai pemimpin politik yang pernah menyandang jawatan Ketua Puteri UMNO Malaysia dan sekaligus pernah menjawat-jawatan Menteri Belia dan Sukan Malaysia Azlina seharusnya mempunyai perwatakan wanita  baru orang hormat ini kaum wanita yang sejenis dengan Azlina pun bila melihat cara dia berpakaian cara dia bercakap macam jantan perempuanpun sendiri jadi geli dan muntah apa lagi kaum lelaki langsung tidak timbul nafsu kalau melihat tubuh badan macam jantan.




No comments:

Post a Comment