OLEH: SHAIMON S JUMADI
KELIHATAN..... Seorang Kakitangan Klinik Wawasab yang memakai Hijab (Tudung) yang berkelakuan biadap dan kurang ajar dengan pelanggan
SANDAKAN:- Sikap kurang ajar dan kebiadapan dua kakitangan Klinik Wawasan melayan
sambil mengasari beberapa pelanggannya amat dikesali dan telah
menimbulkan kemarahan lain-lain pelanggan.
Sikap biadap dan kurang ajar kakitangan itu terhadap para pelanggan yang datang di klinik
tersebut ia boleh merusakan dan menjejaskan penagaan klinik tersebut yang dimiliki oleh Dr
Zainun.
Beberapa orang pelanggan
yang telah membuat aduan mengenai kes ini antaranya seorang pelanggan
tetap terhadap klinik berkenaan selama 12 tahun dari umur anaknya setahun
lagi yang dikenali Hajah Rauyah Baharul
Asyik Pengerusi Kelab Menyokong BN Sandakan
mendakwa bahawa malam tadi dia
(Rauyah) telah pergi keklinik berkenaan untuk mendapatkan rawatan untuk anaknya
yang sakit.
Tetapi beliau mendapat layanan buruk sambil mengasari cakap-cakap yang bukan- bukan membuat kemarahan kalau sikap dua kakitangan ini terus bertugas diklinik tersebut bersikap kurang ajar dan biadap kepada pelanggang yang datang ingin mendapatkan rawatan sudah pasti perniagaan Dr Zainun akan jatuh bangkrup tiada lagi orang mana datang klinik berkenaan.
“Saya pergi keklinik tersebut pada jam 8.40 malam, sekali saya mahu
mendaftar untuk anak perempuan saya yang demam kata dua kakitangan tersebut
memberitahu bahawa kami tidak lagi menerima pelanggan sebab sudah jam 8.40
sedangkan klinik tersebut tutup jam 10.30 malam.
Disebabkan pelanggan tidak begitu ramai mungkin ada 10 orang saja saya
mohon kepada dua pekerja agar diberikan
kelonggaran untuk mendapatkan rawatan namun dua orang pekerja itu....berkata
kamu tak fahamkan kami bilang sudah mahu tutup kenapa kamu tak faham kah bebal
betul kamu ini.
SEORANG...lagi kakitangan yang membelakangkan kamera (bersanggul) juga biadap dan kurang ajar dengan pelanggan Dr Zainun harus pecat kedua-dua orang ini ia boleh menjejaskan perniagaan Dr sendiri.
Saya sudah 12 tahun sebagai pelanggan tetap dengan klinik Wawasan kepunyaan Dr Zainun ramai
kakitannya tidak pernah mengasari dengan pelanggan yang datang untuk
mendapatkan rawatan.
Saya cadangkan Dr Zainun dua orang pekerja yang bersikap biadap itu
tidak harus berkhidmat diklinik Wawasan
ia boleh menjejaskan peniagaan Dr lebih baik Dr tamatkan saja dua orang
kakitangan yang kurang ajar itu dari terus berkhdmat diklinik Wawasan.
Kedua kakitangan langsung tiada punya etika dalam melaksanakan
tugas-tugas untuk melayan pelanggang kalau ikutkan hati saya mahu saja
pulas-pulas batang lehernya kedepan belakang bikin panas betul nasib saya masih
punya sifat-sifat kesabaran.
No comments:
Post a Comment