PENGGUNA NO HANDSET 01116006768 ANCAM DAN UGUT AKAN BUNUH SHAIMON DAN KELUARGANYA

OLEH: AZMI AZMAN




DIANCAM BUNUH 3 HARI LAGI oleh pemilik Handset No: 01116006768 akan diburuh Polis









SANDAKAN:- Pengarang Kanan Portal Online Sabah Insider.Net  Shaimon S Jumadi (gambar) malam tadi telah menerima mesej dan panggilan handphone dari seseorang yang tidak dikenali dengan menggunakan nombor  01116006768.

Mesej yang dikirim berbentuk ugutan bunuh ancam bunuh dan cacian dan melalui  panggilan pula orang yang  akan metelak bom ikan dirumah Taman Mesra Blok 17.

Shaimon yang  ditemui dikediamannya menunjukkan mesej yang diterima daripada pengirim memang sah beliau akan dibunuh termasuk seluruh anggota keluarga satupun tiada tinggal.

Namun keluarga sebelah Saimon dan sebelah isterinya kini sedang bersiap sedia  berdepan dengan orang yang mengacam mungkin akan  berlakunya perkara buruk yang menimpa orang yang membuat ancaman itu.

Nombor handhone 01116006768 sudahpun dihantar kepihak Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM)  untuk mendapat pengesahn siapa pemiliknya untuk memudah pihak polis menjejaki orang yang menggunakan nombor itu.

“Orang yang mengancam saya menggunakan hensed  memang  bodoh sebab boleh  ia dapat dikesan oleh pihak SKMM dan polis pada masa terdekat ini” katanya.


No comments:

Post a Comment