PEMBUANGAN BAYI DI NEGARA INI SEMAKIN MENJADI-JADI EKORAN SEKS RAMBANG BERLELUASA


SUMBANGAN DARIPADA
SAIMON S JUMADI

 
SEDANGKAN binatang yang tidak punya akal dan fikiran namun mempunyai hati dan perasaan terhadap anak-anaknya  dibelai  dan berikan kasih sayang secukupnya.


Inikan lagi makluk yang bergelar manusia yang  cukup semporna diberi akal dan fikiran oleh yang maha Esa tetapi perangai mengalahkan  binatang mungkin mereka adalah tergolong hasutan syaitan yang tidak punya hati perut apa lagi perasaan kasih sayang sesama insan  membuang anak-naknya begitu  mudah saja seperti membuang sampah ditepi jalan.

Sebenarnya ini adalah kelakukan para remaja perempuan yang mengadakan hubungan seks atau berzina dengan mudah dengan pasangan masing-masing kerana terlalu didorong oleh hasa nafsu syaitan yang terlalu sukar untuk di kawal.

Memang tidak dinafikan sejak akhir-akhir ini sebahagian manusia yang bergelar perempuan sudah tidak mempunyai perasaan kasih sayang kepada anak sendiri yang merupakan darah dagingnya  bila lahir saja anak-anak yang tidak tahu siapa bapanya kerana terlalu ringan hati murah hati menyerahkan tubuh badan mereka untuk di kentot dengan mana-mana lelaki atau dengan pasangan masing-masing inilah punca sebenar ramai perempuan sama ada mereka terdiri remaja atau dewasa kebuntingan.

 
Pembuangan anak atau bayi secara berleluasa di sana sini sama ada masih hidup atau mati 60 peratus sudah jadi  satu trend dan budaya masyarakat Malaysia kepada golongan wanita.

Dalam tinjauan penulis kebanyakan kaum remaja Islam yang membabitkan perempuan dan lelaki mereka lebih cenderong melakukan seks atau mengentot di kawasan-kawasan belukar atau dibangunan-bangunan yang masih kosong dan  bagi mereka yang berkemampuan mereka menyewa bilik-bilik hotel kalau anda tak percaya saksikan rancangan 999 di TV3 kalau bukan malam ini atau esok malam di mana pihak berkuasa khususnya Jabatan Agama Islam daripada beberapa agensi telah mengadakan serbuan.


Sebagai perempuan jangan  terlalu bermurah hati menyerahkan tubuh badan mereka kepada mana-mana lelaki yang suka melasfazkan cinta sejati saya bukan mencelah lelaki bukannya  semuanya jahat tetapi ada segelintir mereka suka mempermainkan anak-anak gadis orang sebelum dapat ngentot  mulut manis mengalahkan madu lebah kononnya kalau kita bercinta tidak melakukan hubungan seks (ngentot) itu bukannya cinta sejati itu adalah cinta monyet.


Kunci nafsu perempuan adalah  terletak ditetek (susu) dan kemaluan  bila teman lelaki mereka sudah meraba-raba buah dadah, pehak, meramas-ramas susu kemudian tangan mengorek-ngorek kemaluan (nonoh) apa lagi mata perempuan tadi sudah terbeliak (terpalak-palak) kerana kesedapan apalagi nafsu syaitan sudah melonjak lantas sudah hilang rasa malu rasa takut apa akan terjadi nanti disusuli oleh lafasan cinta maka jadilah hubungan seks kalau di taman-taman bungan mereka terpaksa masuk ke kawasan belukar dengan beralasan surat khabar lama kalau tak sempat lantak sajalah.


Dalam pada itu perempuan yang sering melakukan zina di sana sini mereka yang berpakaian sopan tutup aurat berhijab lagi  mirip seperti seorang wanita soleha dan ustazah tapi perangai nahuzubillah minzaliq kaya setan membangkang  di sana sini.

Bila cewek-cewek tadi sudah kebuntingan si lelaki yang mengerjakannya tidak mahu bertanggungjawab yang menjadi mangsa adalah wanita itu sendiri yang menanggung risiko dan deritanya sehingga melibatkan kedua ibubapa dan keluarga keseluruhan.

Bila kedua ibubapa tadi menghadapi masalah anaknya mengandung tanpa suami takut malu dikatahui jiran-jiran atau  kawan-kawan mereka lantas tidak mahu berfikir panjang biarkan saja kurung dalam bilik bila anak perempuannya tadi bersalin (beranak)  di rumah tanpa pengetahuan orang keluar saja dari kandungan perut ibunya  terus dimasukan dalam kotak sebab takut kedengaran tangisan bayi itu oleh jiran-jiran sebelah.


Bapa dan emaknya sudah sepakat “Bang macam mana anak ini”  tanya Isterinya jawab suaminya “ nanti malam kita buang kita isi dalam kotak di tepi jalan ada juga orang pungut, setelah dicampak cucunya  di longkangkan atau ditong sampah soal mati atau hidup kedua hidup bapanya termasuk emak yang melahirkan mereka langsung tak kisah sebab sudah terlepas dari menghadapi masalah.

No comments:

Post a Comment