RAKYAT MALAYSIA MASIH SOKONG MUKHRIZ JADI MB KEDAH



Tuesday February 02.2016

OLEH ANINA SAADUDIN
www.sabahinsider14.blogspot.com
 · 
DALAM  perkembangan politik di Kedah yang semakin para-kritikel Saya dimaklumkan  bahawa  Datuk Seri Mohd  Najib Tun Abdul Razak memanggil hampir 260 ADUN , Ahli Parlimen dan kesemua pemimpin-pemimpin bahagian di Kedah untuk hadir mesyuarat khas yang diadakan  di Bangunan UMNO, PWTC petang  baru-baru ini  untuk membincangkan  berkaitan isu menggesa Perdana Menteri akan  menukar Menteri Besar  Kedah yang kini disanang oleh Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir Mohamad tetapi  (jumlah sebenar tidak dapat dipastikan setakat ini). 
Malangnya, hanya 54 orang yang hadir. Jika semalam kononnya 15 Ketua Bahagian tolak   Mukhriz, bermakna hari itu jelas seramai  206 pemimpin bahagian tolak   Najib.
 
Dalam kes penyingkiran Mukhriz sebagai Menteri Besar Kedah perlu juga  saya hendak  maklumkan, dalam 54 orang tersebut, separuh darinya adalah penyokong setia  Mukhriz yang hadir sekadar untuk mengambil gambar muka-muka penyamun negara.
Saya juga nak beritahu  Najib, bukan sahaja seluruh rakyat KEDAH sayangkan  Mukhriz, malah seluruh Malaysia mahu  Mukhriz kekal sebagai MB Kedah sehingga menjelangnya PRU14 nanti.
Satu lagi perkara penting yang saya nak beritahu adalah, 30 juta rakyat Malaysia  mendesak supaya  Najib letak jawatan minggu depan ini bukan saja untuk menyelamatkan Negara Malaysia tetapi untuk membersihkan nama UMNO yang kini gara-gara perbuatan songsang Najib UMNO turut terpalit bau busuk.


Baruah-Baruah Najib seperti Ahmad Mazlan Pendekar Amin Mulia, Tengku Adnan Tengku Mangasur Mas Joko Datuk Zahid Hamidi, Datuk Salleh Burung Said Keruak  dan Datuk Azlina Othman (Lesbian)  suruh bersedialah  dari sekarang mana tahu  Najib terungkur nanti mereka ini sebagai kuncu Najib turut juga tersungkur.                          

No comments:

Post a Comment