SAMSUDIN LANCARKAN BR1M 2015 UNTUK DUN SEKONG

OLEH: SAHIMON S JUMADI

SEKONG:- Kerajaan Barisan Nasional (BN) yang menerajui kerajaan Negeri dan Persekutuan memang sentiasa prihatin terhadap rakyatnya diseluruh Negara tanpa mengira agama,bangsa dan fahaman idologi politik yang berbeza sama rata mendapat pelbagai bantuan yang disaluran oleh kerajaan.

Jelas kerajaan BN yang dibawah pucuk pimpinan Dato Mohd Najid Tun Abdul Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia  benar-benar memandang  arah jauh dalam membangunkan Negara dalam arus  perdana pembangunan demi untuk kelesesaan dan kesejahteraan  penduduknya.


SERAH BR1M......Kelihatan Samsudin menyampai BR1M kepada salah seorang penerima.

Selain itu kerajaan banyak memberikan pelbagai bantuan kepada rakyatnya dalam pelbagai aspek termasuk Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) yang sekarang sedang dilancarkan  diseluruh pelusuk Negara termasuk di kawasan  Batu Sapi.

Demikian  dijelaskan sendiri oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kawasan Batu Sapi Datuk Hj Samsudin Yahya ketika memberi ucapan di Majlis Pelancaran BR1M 2015  bagi DUN Sekong yang dilansungkan di Dewan Masyarakat Sandakan pagi tadi.




Samsudin berkata rakyat di negeri ini khususnya para pengundi Batu Sapi seharusnya berterima kasih  kepada kerajaan yang memerintah pada hari ini kerana prihatin membantu rakyat yang berbilang kaum tanpa mengira agama dan bangsa.

“Saya harap mereka yang telah menerima BR1M ini dapatlah meringankan sedikit beban wang sejumlah itu boleh digunakan sebaik-baiknya untuk membeli barang-barang keperluan  harian dan sebagain

No comments:

Post a Comment